tiistai 21. helmikuuta 2012

Elämä on

Pahoitteluni hiljaiselosta täällä blogin puolella. Siihen on hyvin yksinkertainen syy; Emmin elämässä ei tapahdu niin mitään!

Tämä johtuu siitä, että olen itse aina töissä. Iltavuoropäivinä ei paljon koiran kanssa touhuta. Onneks mulla on kuitenkin viikossa vähintään 1 aamuvuoro, nykyisin ollut 2 aamuvuoroa viikossa, ja sitten vielä 2 vapaapäivääkin. Silloin pyrinkin käymään Emmin kanssa pidempiä lenkkejä, hoitamaan sitä ja keksimään aktiviteetteja esim. koirakamujen kans treffailua.

Nyt Emmillä ei ole tapahtunut vähään aikaan mitään ihmeellistä. Kävi se viime viikonloppuna mökillä vanhempieni luona ja oli nauttinut täysin rinnoin vapaudesta ja ulkoilmasta!

Tänään mulla oli aamuvuoro ja heti työvuoroni päätyttyä tulin kotiin ja lähdin Emmin kanssa ulos. Tänään on ollut ihan ihmeellinen ilma. Aamulla tuli taivaan täydeltä lunta, töistä päästessäni paistoi aurinko kirkkaalta taivaalta ja pari tuntia myöhemmin tuli taas lunta ja sitten se taas parin tunnin kuluttua rauhoittui!

Me ehdittiin onneksi Emmin kanssa käydä hyvällä ilmalla vähän leikkimässä uimarannalla. Tai noh.. Emmi leikki ja minä valokuvasin. :D


hanska taas mukana menossa!



ei paljon mun kaa pussaillu :(



Rantareissun jälkeen käytiin kotosalla syömässä ja lähdettiin käymään heppatallilla. Emmi lähti eka kertaa mun mukaan tallille (itsekin tosin käynyt vasta muutaman kerran työkaverini kanssa hänen hevosta katsomassa). Pidin Emmin autossa talliajan, ettei se juoksis hevosten luo ja sais tälliä päähän! Autosta Emmi sitten silmät suurina katteli heposia.

Sit me ollaanki oltu vaan kotona ja syöty. :D

Mulla on pitkästä aikaa koko viikonloppu vapaata ja lähetäänki Emmin ja Iinan kanssa perjantaina Äkäslompoloon anoppilaan. Pitääpä yrittää ottaa kuvia sieltä reissulta ja kirjotella viikonlopusta sitten tänne. :)

Nyt me voitais kömpiä Emmin kanssa tonne sängyn pohjalle, että jaksetaan taas aamulla herätä ennen kukonlaulua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti