sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Yhden yön mökkielämää

Eilen menimme Emmin kanssa mun töiden jälkeen käymään vanhempieni uudella maatilalla, jota he ovat nyt remontoineet kevään ajan. Emmi ja Iina juoksentelivat pihalla ja minä juoksin kameran kanssa niiden perässä! :D

Eli nyt ois taas luvassa kuvia!


mun kaunis piika :)

Koivumäen koiravahti!



 Seuraavaksi suunnattiin sitten vanhempieni ja koirien kanssa mökille ja jäätiin Emmin kanssa sinne yöksi. Voi että Emmi nautti, kun sai viettää koko eilisillan ja tänään aamun ulkona juosten vapaana Iinan kanssa. Kyllä se onkin ollut väsynyt, kun ollaan tultu tänään päivällä takaisin kotiin!

"siis makaatsä mun lelun päällä?!"
"ota kii jos saat!"

Nyt ollaan siis takas kotosalla. Iinakin tuossa vieressä löhöilee, tuli meille hoitoon päiväksi ja lähtee taas illalla takaisin mökille.

Mutta eipä meillä tällä kertaa muuta. Huomenna vietellään vielä vapaapäivää ja voitais käydä Emmin kanssa kaupungilla lenkillä samalla, kun mun pitää käydä postissa! :)

Tähän loppuun vielä toivotetaan kaikille äideille ihanaa äitienpäivää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti